onsdag 29 augusti 2007

Fin dag

Härlig höstdag här idag. Sol, kall, klart luft.

Fick masa mig upp tidigt, då skoning av hästarna stod på programmet idag och jag har en sjukt morgonpigg hovslagare. Men ska inte klaga han är både bra och superbillig. Jag betalar för två hästar vad det normalt kostar för en. Även betalat min stallhyra idag, samma där den är sjukt billigt men ändå gick det iväg 3600 kr i ett svep och jag kan ju inte samtidigt låta bli att räkna det som en backhopparresa..... och då har vi kvar försäkringarna, kraftfoder, bensin till/från stallet. Så minst 2500 kr till ska gå till dessa fyrfota djur.

Tur då att de är mycket roliga att rida på. Åsa mötte upp efter skoningen och så red vi ut runt telemasten. Hade en härligt tur på två pigga hästar som inte gått på 1 vecka pga diverse orsaker. Men båda skötte sig om än med vissa pigghetsinslag :)

Resten av dagen ska jag packa upp efter Polen, det har jag inte orkat än, slappa framför friidrottsVM och kanske vara lite nyttig också.

Inga kommentarer: