lördag 28 mars 2015

Är dom inte söta?

Kolla vad jag beställt till hammisarna. Såååå söta muffins.

Igår jobbade jag sen var jag och lämnade plasma och efter det hjälpte jag Hanna borra några hål med slagborren. Hon bor ju precis bredvid plasmacentret. Hon hade försökt borra med sin skruvdragare men det var en tegelvägg och till och med med slagborren fick jag lägga all vikt bakom för att kunna borra. Men det blev bra och hon fick upp sin hylla.

Idag hoppas jag kunna röja klart det sista som är balkongen. Det har varit så kallt så jag har inte haft någon lust att göra det. Det är inte mycket att göra, det är bara några sopsäckar med mattrester som ska bäras ner men de måste först skäras i mindre bitar och det tar ju sin tid. Idag är det i alla fall lite sol och när eftermiddagen kommer har jag sol på balkongen så jag hoppas vädret håller i sig.

Nu ska jag äta och sen åka och handla. Frukosten imorse blev bara 2 knäckebrödsmackor för det var allt i frukostväg jag hade hemma.

Inga kommentarer: