fredag 22 oktober 2010

Igår slö, idag motion :)

Igår var jag superslö och tillbringade mesta tiden på soffan framför TV:n. Men så var det ju också två matcher i Europaleuge, först Dortmund - Paris SG 1-1 och sedan Thessaloniki - Leverkusen 0-0, som jag ville se också.

Idag har jag varit lite flitigare. Började med att gå ut och gå med stavar 75 minuter, sedan hem duscha och iväg igen för gå och se avslutsträningen. Hade iof tänkt cykla men kom ifatt Benni på vägen och då tog jag sällskap med honom. Det är i alla fall minst 1 km dit och 1 km hem när man ska se på träningen :). Sen efter träningen cyklade jag till Viertel och hämtade upp mina gula säckar. Här slänger man alla förpackningar (plast, papp, metall) i gula säckar som man sen ställer ut på gatan. Det kostar inget, soptunne tömning får man betala för. Så nu har jag äntligen mina gula säckar! Så idag har jag i alla fall rört lite på mig :)

Imorgon ska jag ta bussen till Weserpark och sen städa.

Slåss med elementen här också. Dags att slå på dom. Har fått värme i det i köket och det på toan men det i rummet vill inte. Ska se om det räcker med värme på dom andra två till att börja med, orkar inte jaga Hausmeistern idag. Ska se om jag kan mecka fram lite värme först själv också.

Inga kommentarer: