torsdag 5 maj 2016

Nu vet jag fan inte vad jag ska tro

Jag förlorade hastigt och oväntat min Flo inatt (läs i hamsterbloggen). Flo är den tredje hamstern som efter ett par veckor de fått flytta in i mitt sovrum som blir sjuk och måste alldeles för unga avlivas. Och sen jag fått höra det där om golvet vet jag fan inte längre vad jag ska tro. Är det bara tillfälligheter eller något annat?

Vem har rätt om golvet? Tanten på hyreskontoret eller vaktmästaren?

Så nu kommer jag att flytta ut de sista bokhyllorna från vardagsrummet och så kommer Messi och Uffe att få flytta dit. Jag kommer från inatt att sova på soffan. Sovrummet bommar jag igen. Där kommer jag bara ställa möbler och saker jag knappt använder. Jag chansar liksom inte mer.

Tur jag är ledig i helgen + 2 dagar till.

Sen ska jag se om jag kan få fram mer info om detta golv. Men hur som helst, det rummet får från och med helgen stå oanvänt. Kommer bli trångt och se otroligt rörigt ut i vardagsrummet men det skiter jag i. Kommer upplysa alla om att det råder delade meningar om golvet i sovrummet är hälsofarligt eller inte.

Inga kommentarer: