tisdag 13 juni 2017

Blev inte klippt idag

men fick en tid bokad i alla fall. På torsdag morgon. Så åkte och handlade Pepsi Max istället, två linnen med spets nertill och framkallade lite kort innan jag åkte hem. Sen åkte vi ner till Weserpark (ett gigantiskt köpcenter), pappa har gått ner 8 kg till och måste ha nytt skärp. Vi käkade där också och handlade lite annat smått och gott.

Imorgon måste jag vänta på ett paket (två stora spånbalar) som jag hoppas kommer på förmiddagen så vi kan hitta på något på eftermiddagen. Igår fick jag ett mail det skulle komma idag, sen funkade inte paketspårningen på nästan hela dagen idag sen kom den igång då står det att det ska komma 14 eller 15.6 så jag hoppas det kommer imorgon då vi är borta hela dagen på torsdag. Får se om det rör på sig under natten. Har stått hela dagen idag det är på väg från leverantören till paketcentrum men det är inte så långt däremellan så det borde vara fixat. Men mellan paketcentrum och Bremen är det en bit men inget man inte kan klara av under natten i alla fall.

Inga kommentarer: