tisdag 4 oktober 2016

Höstlov = låååånga köer

I fredags var jag en sväng till IKEA för att köpa en duschstång (att ha vid balkongdörren). Var köer från kassan ut på ta det själv lagret. Proppat med andra ord. Idag var jag dit igen då det visade sig att i facket för 75-120 cm längden låg 120-200 cm och det är för långt. Jag kollade bara noga på facket inte på duschstångarna där i så fick med mig fel. Tyvärr var den storleken slut så jag köpte en gardinstång istället och så får jag borra. Även idag var stället proppat och långa köer (fast lite kortare än i fredags). Det är skollov här och tydligen passar alla på att göra om hemma :)

Men det tar sådan tid så idag har jag inte hunnit så mycket. Igår fick jag klart balkongen och nästan hela vardagsrummet och halva mitt rum. Hoppas få klart det sista imorgon (ska bara iväg på förmiddagen då och hämta mitt schema) så jag kan visa foton på nya placet sen.

Inga kommentarer: