lördag 15 oktober 2016

Jobbelijobb

Sorry för dålig uppdatering. Men jag jobbar mycket denna veckan. Över 80 timmar. Och har så många övertidstimmar sparade (fast jag tagit ut många också) att de idag sa åt mig att ta lite ledigt framöver, kanske 1 dag i veckan eller så. De vill väl inte att jag har med så många sparade timmar in på nya året.

Så jag tänker ta lediga torsdagar på mina dubbelveckor, tar fram till årsskiftet till att börja med så får vi se hur mycket övertiden minskar. Men om jag jobbar så mycket som jag gjort i oktober hittills så kommer den sparade övertiden inte minska alls, utan bara att det inte fylls på med nya timmar.

I alla fall så har det inte hänt något spännande alls eftersom jag bara jobbar. Men vi har lite roliga planer för framöver när jag jobbar lite mindre (dvs nästa vecka då jag bara har kväll och dessutom ledig helg).

Inga kommentarer: