måndag 26 december 2016

Julhelgen snart över

Jag har jobbat hela helgen men rätt lugna turer. Har kvällen kvar idag sen har jag tre dagar ledigt. Tycker julhelgen är trist. Allt är stängt och det är bara tråkiga program på TV:n. Tur Youtube finns. Satt hela kvällen igår och kollade på säsong 3 av Yukon Gold.



Imorgon måste jag in till stan och göra en massa ärenden, få se om jag kan gå på bio också. Vill se nya Star Wars filmen men de har bara lagt ut tider till ikväll för originalversionen. Imorgon ska de släppa för resten av veckan.

Tisdag blir stora städdagen och på onsdag får jag se hur långt jag hunnit. För sen jobbar jag nyårshelgen igen och direkt efter den kommer syrran med familj på besök så jag måste fixa klart allt innan de kommer. Ska hämta upp dom i Hamburg vid 10-tiden tisdagen efter nyår.

Inga kommentarer: