söndag 18 december 2016

Loppisfynd

Annika hämtade mig strax innan halv nio och så åkte vi iväg. Tre loppmarknader hann vi med. Först en här i närheten där jag bor, sen en i närheten där hon bor och så en av de större i Bremen som vintertid är vid ett köpcentrum.

På de första två hittade jag inget men på den tredje gjorde jag också fynd. Annika är ett loppisproffs, jäklar vad hon prutade och förhandlade. Hade man lite att lära....

Jag hittade en bok om Bon Jovi, ett halsband, fyra krigsfilmer till pappa varav han faktiskt inte hade sett tre stycken! Bara det är en bedrift, annars har han nästan alltid sett allt jag hittar. Sen tre hamstergömställen och ett hamsterrör. Eller egentligen en kruka och tre vaser. Man får se möjligheterna i det man hittar :)

För att se hur fint det blev av hamsterfynden hänvisar jag till hamsterbloggen.

Inga kommentarer: