söndag 5 november 2017

Hittat SVT:s dokumentärarkiv

Så istället för att städa idag (fast vi har gjort annat) så har jag suttit och kollat dokumentärer. Lite trött på tysk TV (mest bläää) och de engelska kanalerna har jag snart sett alla bra avsnitt tre gånger typ (de kör repriser hur mycket som helst).

Så nu har jag kollat på dokumentärer om:
Helikopterrånet
Man som simmar konstsim
Anja Pärson
Jackie Ferm
Armlös, benlös, makalös
Den långa resan till Coachella
Fallet Kevin
Drömjobbet
Drottninggatan 14.53
Electric Banana Band
Jockey
KISS
Segern - lets make history

Ja, inte alla idag då. Har sett några i veckan också. Alla dessa kan jag rekomendera. Sett ett par till men de var inte så bra tycker jag.

Imorgon ska vi till Hamburg och gå på museum om allt går som planerat.

Inga kommentarer: