onsdag 29 mars 2017

Träff med Kiggan!

Ska rycka upp mig och skriva oftare. Finns visst folk som läser :)

I söndags när vi var ute och gick så ringde min mobil. Ett svenskt mobilnummer jag inte kände igen. Visade sig vara min gamla kollega Lars Kignell som var i Bremen och undrade om vi hade tid att träffas. Så roligt!

Så i måndags träffades vi på stan och lunchade ihop, jag, pappa och Kiggan. Mycket trevligt och alla som råkar vara i Bremen eller i närheten kan gärna göra som han och höra av sig!

Igår jobbade jag igen, dubbelt. Pga semester hos min kollega som jag delar det med åkte jag ju på 3 sådana veckor på raken. Blir en bra lön i april i varje fall.....

Vi har haft strålande väder de sista dagarna. Sol och mellan 17-20 grader. Det är varmt idag med men idag regnar det.

Annars har det väl inte hänt så mycket under de dagar jag inte skrivit något. Pappa har haft sin operation och allt gick bra, backhoppningssäsongen har haft sin final i Planica, som alltid en otrolig tävling och alla hamstrar mår bra. Kort sammanfattning typ :)

Inga kommentarer: