måndag 7 november 2011

Postsåpan

Jag tror jag blir galen på Posten ibland, det är inte första gången de strular. Har precis kollat och idag 15.33 kom paketet tillbaka till Origo, där det startade sin resa för 14 dagar sedan. Ma&Pa jag antar ni får en avi imorgon eller så. Ska bli verkligen intressant och se om det är fel adress eller inte på det. För isåfall ska vi INTE betala och de ska skicka tillbaka det gratis. Vi har nämligen reklamerat det här i Tyskland (ev måste ni reklamera i Sverige också ifall de krånglar).

Det är ju tur jag haft en underbar helg i Osnabrück, annars hade jag väl blivit tokig på kuppen av detta pakettrassel. Jaja, vi får väl se om de lyckas på försök nr 2 att verkligen skicka det rätt så jag kan hämta ut det.....

För övrigt spelar Werder sanslöst som alltid men lyckades till slut vinna med 3-2 över Köln. U23:orna spelade 1-1 i Osna.

Inga kommentarer: