torsdag 10 november 2011

Slut på såpan!

Paketet är här! Vi har precis hämtat ut det! Och det var väl dagens roliga det. Mareike fick igår kväll veta att hennes pappa är svårt sjuk i cancer och har inte så lång tid kvar. Vilket liksom fick oss alla att bli chockade och ledsna. Kom rätt oväntat och fort. Från fullt frisk till jättesjuk bara sådär.

Vi har idag varit på IKEA för att hon ska få lite annat och tänka på och imorgon, bestämde vi spontant nyss, åker vi till Lübeck, och ser Lübeck - Wilhelmshaven. Kommer visserligen bli rätt sent, de spelar 19.00 är klara sådär runt 21.00 och så tar det 2,5 timme hem. Men det får det vara värt (jag jobbar liksom dag hela helgen också).

Själv sitter jag och proppar i mig smågodis! Det var ju sånt med i paketet också. Kan dock inte äta upp allt själv. Jag har svärmat så för smågodis här så det är många som vill prova på att smaka och se vad som är så speciellt. Och tur är väl det, för jag fick 2,5 kg!!! :)

Inga kommentarer: