onsdag 25 januari 2017

Blev en heldag det här

Hade ju inte direkt planerat att rusa direkt från reha-sjukhuset till jobbet men så blev det. När jag kom dit i morse frågade de om jag kunde vara med på en undersökning kl 14.00 och tolka. Javisst sa jag det går. Men sen blev den där tiden 14.00 i verkligheten till 15.30 och bussen var försenad så jag rusade in hemma, bytte om, slängde i mig en macka och jobbade till 21.20. Och nu sitter jag här med huvudvärk igen (blir så när jag inte får min dagliga ranson av Pepsi Max).

Shit happens! :)

Imorgon är det städdag. Eller idag rättare sagt, ser just att klockan redan är halv ett. Suck. Bäst att hoppa i säng då.

Har roat mig med att byta batteri i min mobil. Jag tror det gick bra. Den funkar i alla fall och laddas nu och har inte exploderat än i alla fall......

Inga kommentarer: