söndag 22 januari 2017

Slut i rutan

Jisses. Tur jag emellanåt jobbar dag så jag påminns om att aldrig komma på idén att göra det jämt. Ibland funderar jag på det då man missar mycket när man jämt jobbar kväll. Min idealtid vore 10-18 tror jag.

I alla fall så har jag i helgen jobbar morgon+kväll. Igår jobb, sen direkt och hälsa på på reha stället. Sen hem, hann slöa lite i soffan innan jobb till 21.00.

Idag jobb och sen hem. Skulle bara vila lite, vaknade 3 timmar senare. Hann se omgång 1 i backhoppningen innan jobb igen. Nu är jag jättetrött och borde gå och sova men måste vänta då jag måste väga hamstrar. Småttisarna och Fernando klarade jag av igår (det är ju de som är vakna tidigt) men sovligan som aldrig kliver upp före midnatt (Messi, Yoda, Sammy och Colin) måste göras idag. Kan i alla fall sova länge i morgon bitti som tur är.

Har gått upp 6.00 två mornar i rad och är helt slut. Får huvudvärk, blir lätt illamående och så trött jag kan sova stående. Bläää.

Inga kommentarer: