torsdag 21 september 2017

Äntligen händer lite saker!

Igår fick jag hjälp av Annika och fick iväg en massa stora saker (fotölj, akvarium, byrå, hylla, madrass) till soptippen/bortskänkt. Så nu är det plats i källaren! Har småsaker att gå igenom, vi fick ju in vatten i ett oväder och saker har börjat mögla. Men småsaker kan jag ju själv få iväg så det är ingen brådska.

Sen idag ringde de och sjuksängen kommer imorgon samtidigt som de som vill ha dubbelsängen hämtar den så är vi av med den också. Perfekt.

Sen testade vi nödlarmet igen klockan 5 imorse.... så blir bra den där sjuksängen äntligen kommer, och så hoppas jag det är slut på att ramla ur sängen i alla fall!

Nu bakar jag nyttiga brownies och sen hoppas jag hinna städa någon hamsteruteplats innan jobbet. Jag hinner fasen inte med något alls tycker jag.

Inga kommentarer: