söndag 24 september 2017

Storstädat hela dagen

Skrubbat toa och bad samt kök ordentligt. Gjort de sista i pappas rum och även i mitt rum. Mitt rum har inte varit "klart" sen vi flyttade in för mer än 1 år sedan. Det har alltid kommit i sista hand och då har jag för det mesta varit för trött. Men nu är det också fixat!

Sen hamsterrummet och alla hamsteruteplatser. Bara det tog lika lång tid som alla andra rum tillsammans. Har vardagsrummet och balkongen kvar. Vardagsrummet tar jag imorgon, har tvätt som hänger överallt som måste torka innan det är någon idé göra det. Balkongen får vänta. Idag regnade det hela dagen. En solig dag är ett måste.

Ska även åka och lämna plasma imorgon hade jag tänkt. Jobbar bara kväll men sen tis-ons-tors-lör-sön är det dubbel middag+ kväll då hinns inget med. Sen fredag bara kväll.

Inga kommentarer: