fredag 15 september 2017

Pappa jobbar hårt

Besöken är "bara" 30 min varje gång men hon kör hårt och han är helt slut efteråt. Brukar gå och lägga sig och slocknar direkt. Sen är han även trött hela kvällen. Men andra dagar märker jag skillnad, han är mer vaken och piggare och kommer lättare ur sängen och ställa sig upp. Även sjukgymnasten säger han på bara 3 gånger har gjort stora framsteg.

Jag har jobbat dubbelt och annars fixat lite hos hamstrarna (se deras blogg). Imorgon har jag bara kvällspass. Så jag ska till Stadsamt och fixa nytt körkort och meldebescheinigung. Kan ta allt från 1 timme till 5 timmar. Fast om det är mega kö åker jag och försöker nästa vecka. Till körkorten brukar det inte vara så mycket folk, det går nog rätt fort men där jag ska få en ny melde (är där alla ska anmäla när det flyttat) kan det vara hur fullt som helst om man har otur. Går det hela fort ska jag förbi plasmacentret och fixa nytt kort där med så jag kommer igång med plasmalämnandet igen.

Inga kommentarer: