onsdag 2 november 2016

Lite av varje

Hämtat mitt schema för nästa vecka. Rena slapparveckan. Har bara lunchvändan! Men får tillbaka det veckorna som kommer för då har Karin (som jag delar lunchvändan med varannan vecka) har semester och jag kommer få flera dubbelveckor på raken. Så man får njuta när man kan :)

Imorgon ska jag lämna plasma, åka förbi Finanzamt och försöka få ett intyg åt pappa som Skatteverket i Sverige behöver och sen hämta jordgubbsplantor hos Annika. På fredag har pappa läkarbesök som lär ta hela förmiddagen och på lördag ska jag hjälpa Hanna flytta till Hamburg. Så jag har rätt fullt upp. Söndagen får vi se om vi bara är hemma eller om vi kan hitta på något. Beror på om läkaren kan fixa till pappas ben som gör ont än så han knappt kan gå.

Atlético spelade Champions Leauge igår hemma på Calderon och vann med 2-1 över Rostov och är nu klara för vidare avancenmang efter gruppspelet. Målen gjordes båda av Antoine Griezmann. 




Inga kommentarer: