söndag 6 november 2016

Museibesök

Idag var vi på Überseemuseumet här i Bremen. De visar utställningar om Asien, Oceanien, Amerika, människans utveckling osv. Bilder kommer imorgon!

Var lite knepigt ta sig dit och hem för pga en olycka åkte spårvagnarna väldigt sällan. Dit tog vi oss med buss, en liten omväg men bättre sitta på en buss än ute i kylan och vänta på spårvagnen. Fick dock lov att göra hem, då hade bussarna slutat gå och vi hade över 40 min väntetid på spårvagnen. Men hem kom vi till slut.

Imorgon ska jag jobba middagsturen och sen på kvällen ska Messi till veterinären.

Tisdag är fullbokad på förmiddagen. 7.30 ska jag följa med pappa till läkaren (han ska lämna prover), 9.00 har jag tid hos frisören, 11.00 ska vi bli visade hur en sug fungerar hos en patient. Om jag hinner....jag hade bokat tiden hos frissan innan vi fick den tiden. Men å andra sidan bör alla sugar fungera ungefär likadant och jag har använt sug förr liksom. Sen börjar jag jobba 11.30.


Inga kommentarer: