måndag 28 november 2016

Skönt helgen är över!

Lite för mycket jobb alltså. Men tog mig genom det med. Dessutom städade jag och julpyntade igår mellan passen.

Tog igen det idag med en lång sovmorgon och sen har jag bara varit och handlat, annars inget alls. Men ska strax åka iväg och jobba igen. 17-21 idag. Lite mindre patienter idag skönt nog!

Dagens höjdare! De har GB Sandwich pepparkaka!! Jihooooo!! Jag köpte direkt 3 paket!
Det har tagit några år men så långsamt letar sig svenska varor in i hyllorna här. Pågens bröd kom för ca 6 månader sedan, Wasa knäckebröd har de haft länge så även kanelgifflar och mer smaker av Marabous choklad kommer så långsamt. Nu väntar jag bara på julmustens intåg :). Pepparkakor  och dammsugare hittar man på IKEA men vårt IKEA har ingen julmust (en del varuhus har).

Imorgon blir det att vara lite mer aktiv igen. Måste leta fram två skolbetyg, vet att de sitter i en gul pärm men har inte lyckats hitta pärmen. Sen måste hamsterrummet städas, jag ska börja pyssla på ett hamstergömställe som jag ska ge bort (är med i en julklappsbytargrupp i hamsterföreningen) och så lite annat man alltid har att göra som vanligt.

Inga kommentarer: