måndag 14 november 2016

Trööött

Och jag har flera timmars jobb i kyla framför mig. Har noll lust.

Fick ju gå upp tidigt då jag hade tandläkartid. Passade dessutom på att lämna plasma innan. Själva lagningen gick fort och bra och nu har jag en till tid i december för en gammal amalgamlagning som spruckit. Sen är jag klar för i år. Nästa besök efter det är först i april. Även denna lagning var en gammal lagning som gått sönder.

Måset börja jobba om drygt en timme. Fast har rätt okej vända, till ca 19.15 och sen måste jag ut en sväng till senare då jag har en att duscha och kan inte göra det så tidigt som strax efter sju. Tur man bor nära när man har så, är nämligen lika hela veckan.

Imorgon ska vi försöka hitta på något innan jag ska jobba. Har inte helt bestämt vad än, måste kolla hur pappas ben/höft mår imorgon bitti och anpassa oss efter det.

Inga kommentarer: