tisdag 20 september 2016

Biltur

Idag har vi åkt runt och jagat skåp. Hittade två stycken till slut. Sen letade vi balkongmöbler men pga tidsbrist hann vi inte hitta några. Hade nämligen tid på banken på eftermiddagen för att fixa bankkonto åt pappa. Var även och köpte lite saker till hammisarna på två olika zooaffärer (den ena har hälften jag behövde, den andra resten, tyvärr har ingen allt i sortimentet).

Sen har jag jobbat, relativt mycket att göra idag så full fart från 16.45 till 22.00. Imorgon måste jag till gamla lägenheten och måla. På tisdag lämnar jag tillbaka nycklarna till den. Före det måste jag också hinna en tur till soptippen, få ner sista tapeterna (sovrummet kvar) och måla hallen, vardagsrummet och sovrummet. Sen städa. Hoppas jag hinner allt denna vecka för på måndag har jag dubbelpass igen och kommer inte hinna så mycket. Blir även begränsad av att det inte finns några lampor kvar så kan bara greja där i dagsljus.

Inga kommentarer: