fredag 16 september 2016

Svalare, äntligen!

Igår fick jag gå upp 7.00. Men gäsp så tidigt. Pappa skulle få fotvård klockan 8.00. Sen planterade jag lite höstblommor på balkongen innan det var dags för jobb. Idag har jag inte hunnit något alls, jobbat, varit med pappa hos läkaren när han anmälde sig hos en husläkare och sen jobbat tills nyss.

Jobbar helgen också, lunch + kväll. Imorgon bitti blir det tidigt igen, ska hjälpa Annika innan jobbet att bygga upp en monter. HHN ska stå på en mässa och då jag jobbar som jag gör hinner jag inte stå där under dagen så hjälper till med förjobbet istället. Ska dock försöka hinna förbi och kolla in stället mellan passen om det går.

Nästa vecka är det bara kväll igen så man hinner något. Ska försöka få upp de sista tavlorna och packa upp de sista kartongerna. Måste dock även få ner de sista tapeterna i gamla lägenheten, måla väggarna och städa ur den. Så blir ingen lugn vecka direkt. Men sen är jag av med den i alla fall.

Inga kommentarer: