fredag 23 september 2016

Måla, måla, måla

Ända tills färgen tog slut. Suck! Men hade inte hunnit så mycket längre hur som helst. Kvar är 1,5 vägg i sovrummet. Imorgon ska skräpet bort, Annika hjälper mig. Så trots ledig helg (äntligen!!) måste jag upp tidigt då jag inte hann plocka ihop det. Det ligger tapetvåder över hela golven.

Imorgon ska skräpet väg, sista målningen ska göras, sen ska jag och pappa hitta på något. Blir ju lite trist för honom att bara sitta hemma och när jag jobbar så långa kvällar som jag gjort nu + varit borta i gamla lägenheten hela dagarna och nästa vecka är middagstur + långa kvällar så hinner vi inte göra nått alls nästan.

Söndag ska jag städa ur lägenheten så den är klar för överlämnande och sen ska vi hitta på något igen. Det är söndagsöppet i stan och på Roland Center (köpcenter) så kanske visar jag honom vad som händer i Tyskland när de har söndagsöppet. Folk kommer i drivor. Brukar vara kö för att komma in på parkeringen tex. De är ju inte vana med sådan lyx att kunna handla på en söndag! Så vilt liksom. Djärvt! :D

Inga kommentarer: