fredag 9 september 2016

Slut på kartonger!

Eller nästan. Det är en kvar med plastbuttor som vi ska gå igenom imorgon (ska snart åka och jobba så hinner inte nu). Sen är det några med tavlor i men även det ska vi fixa i helgen. Och så är det två med hamstersaker i som jag ska gå igenom. Men alla mer "riktiga" flyttkartonger är uppackade! Heja!!

Till och med fått upp gardiner och lagt ut mattor så det börjar se lite ordentligt ut. Mitt rum är det som ser värst ut. Men det är inte så illa, ligger en massa som ska upp på väggarna eller som Annika ska hämta imorgon och sälja på loppis. Så när det är borta är det nästan klart där med. Eftersom jag bara fick upp en garderob så har jag alldeles för mycket kläder har jag konstaterat. Försöker rensa nu och ge till Annika som säljer.

Har ledig helg men den är rätt uppbokad.

Att göra i helgen:

  • måla lite i gamla lägenheten. Badrummet och helst också förrådet
  • se LaLiga och Bundesliga (Celta-Atlético och Freiburg-Gladbach)
  • en sväng på stan eller liknande eventuellt
  • sätta upp tavlor
  • 18.00 kommer Annika och hämtar kartonger och lämnar Sammy
  • På söndag åker vi till Münster och sen Bundesliga om vi hinner hem i tid, Werder - Augsburg
Men nu väntar jobb till 22.00

Inga kommentarer: