lördag 2 juni 2012

Igår och planer för idag

Sorry blev inget inlägg igår. Började titta på mina Melodifestivalen DVD:s när jag kom hem och så fastnade jag framför dom och insåg rätt sent att det var dags att hoppa i säng.

Idag är planen att gå och titta på U21 klockan 15.00 som spelar hemma. Jag hoppas vädret håller sig i schack bara, hela förmiddagen har det växlat mellan sol och riktigt ordentligt regn. Nu kan man ju sitta under tak på Platz12 men man ska ju ta sig dit torrskodd också. Men men, i allra värsta fall kan jag ju ta bilen. Sämst är ju om det är sol när jag sticker iväg och börjar ösregna när jag hunnit halva vägen. Jaja, inget olösligt problem, så fotboll blir det!

För övrigt får vi se vad jag har lust till. Är ju ledig så kan ganska fritt planera, nice! :)

Inga kommentarer: