onsdag 27 juni 2012

Nästan perfekt ledig dag

Började med frukost hos Benni och Mareike. Sen åkte Benni till Uni och jag och Mareike för att lämna plasma. Sen en vända på stan, Mareike behövde köpa lite saker till en väska hon ville sy. Eftersom vädret är det enda som inte var bra idag bestämde vi oss för att ha en sy eftermiddag/kväll.

Jag sydde mig en mobilväska, kameraväska och Ipod-väska. Mareike sydde på en ny Werder väska. Hon har precis gått hem, jag lagar mat och inväntar matchen Portugal - Spanien. Där jag lugnt kan luta mig tillbaka och  bara njuta av spelet (som jag hoppas blir bra!) eftersom jag inte hejar på nån av dom. Iof vore Portugal nog bra, för jag tror att de slår Tyskland utan större problem i finalen sen ;).

Imorgon jobb, men bara vidareutbildning, sista delen i Kinestetik kursen. Sen jobb fred-lörd-sönd, sen den efterlängtade sommarsemestern!

Inga kommentarer: