lördag 23 juni 2012

Jag har en plan!

Japp, det har jag. Har ju svårt att så riktigt motivera mig till att träna utan att ha ett riktigt roligt mål. Alltså jag tränar ju men märker själv jag kanske inte riktigt tar i så där jättemycket jämt....;)

Men idag fick jag en superidé, eller jag fick den av Tim och Philipp. De har nämligen cyklat längs med Weser till havet och imorgon cyklar de tillbaka. Det tyckte jag lät som en jättekul grej att göra! Nordtyskland är ju rätt platt också så jag hoppas jag är så långt med min träning så jag sista semesterveckan kan göra den trippen! Sammanlagt är det en sträcka på ca 12 mil totalt. Högsta punkt är 60 m över havet. Alltså inte så jobbiga backar precis....hahaha! Annars får det bli en helg när jag har ledigt lite senare. Här är det ju varmt nog i alla fall till i mitten av oktober. Och förresten så vill jag nog inte göra den resan i 30 graders värme heller för den delen...


Ikväll, eller snart, blir det till att se om Spanien lyckas slå ut Frankrike ur EM (vilket jag hoppas!).


Inga kommentarer: