måndag 25 juni 2012

Raketstart

Kan man lugnt säga jag hade imorse. Har inget som helst minne av att jag slagit av larmet på mobilen. Men det måste jag ha gjort och sen somnat om för 06.02 vaknade jag, 06.14 satt jag i bilen på väg till jobbet och 06.28 var jag där (började 06.30). Fy vad jag hatar att göra en sån raketstart. Nog för att jag oftast har pressat mina mornar så att äta, klä på sig, packa väskan och göra morgonbestyr går på 30 min allt som allt men 12 min är nog rekord!

Mysko väder idag, kolsvart och störtregn sen solsken och sen lite vanligt regn och nu uppehåll och grått men med regnskurar lite här och där. Jag ville egentligen knata iväg och kolla på U23:s träning som startade upp idag men just då regnade det.

Skulle egentligen jobba imorgon, vara ledig onsdag, kurs torsdag och ledig fredag, jobba lör-sön. Men på eftermiddagen ringde de och frågade om jag kunde byta, vara ledig imorgon och jobba på fredag istället. Jag får då iof jobba dagen efter Tysklands semifinal men å andra sidan får jag två dagar ledigt på raken och det passar mig bättre. Dessutom är jag ledig efter finalen så Tyskland får helt enkelt ta sig dit! Nu hoppas jag på lite bättre väder imorgon så jag kan vara lite utomhus nu när jag blev ledigt lite så där bara.

Inga kommentarer: