onsdag 25 februari 2015

Ingen lust

Fy, har massor att göra men ingen lust. Men jag lovar, från och med imorgon ska jag ta mig i kragen. Redan ikväll, om en halvtimme ska jag släpa mig iväg till min kurs. Ingen lust till det heller men jag har betalat dyrt för den alltså går jag dit. Efter kursen kör jag ett lätt gympass. Blir bara ben och mage då jag sen ett par dagar har lite ont i en axel. Lätt, för att jag imorgon måste dit igen och göra ett kondionstest. Var inplanerat för måndagen men fick ju så klart bokas av då.

Här kommer min långa to do lista:


  • bygga upp Charlottes lekplats igen
  • slänga heltäckningsmattdelarna som ligger på balkongen
  • lämna plasma (var iof igår men vore bra om jag hann med på fredag eller lördag också)
  • gymma (idag blir det ett pass sen vore 2 pass till bra, men minst 1 i alla fall)
  • bygga hamstergömställen (har beställning på 2 st och vill ha några till egna)
  • städa
  • tvätta
  • plantera om blommorna
  • putsa fönster
  • fixa till Kassandras lekplats (fattas en hanfmatta och säkra träskivorna som jag provisoriskt har runt sängen)
  • köpa färg till skrivaren så jag kan skriva ut några viktiga papper jag fått på mail
  • prata med Annika, ang Jeanette och om hennes Samla-box som står här
  • färga håret
  • sen lite "lyx-saker" som; gå på fotboll söndag, kolla CL och EL idag och imorgon, läsa ut Jach Reacher boken (även om det tar emot, den är ju såååå braaaaa). 

Inga kommentarer: