fredag 6 februari 2015

Några timmar till varje dygn vore bra just nu

Förra veckan flög förbi, denna har inte varit lugnare. Skulle behöva mer timmar på varje dygn! Jag gör inget annat än jobbar och stressar mellan och efter jobbet med bygget. Fattar inte att det tar sån tid! Men klart, jag vågar ju bara såga och hamra på eftermiddarna. Så jag bli begränsad. Sen är det tungt att göra allt själv. Är ju otympliga kolosser. Men jag vill ju bli klar fort så de kan få flytta in! :).

Just nu äter jag och ser på lite fotboll under tiden. Sen ska jag silikona de sista listerna, klippa till nät, spika det vågar jag inte, det får vänta. Sen är det baksidan att spika dit, silikona det sista inuti och sen silikona listerna till glaset. Sen kan jag mäta ut måtten för glasdörrarna och beställa dom på måndag. Jippi! Sen är det bara att vänta på att Annika kan hjälpa mig köra hit dom, att spånet anländer som jag beställt, att jag hinner bygga till lite inredning och sen är det flyttdags. Senast nästa helg blir det hur som helst!


Inga kommentarer: