måndag 2 februari 2015

Måndag igen

Tröttheten jag inte hade igår, kom idag. Så sov 1,5 timme mellan passen. Lugn kväll då 2 patienter ligger på sjukhus och 1 hade bokat av. Hade istället lite extra på förmiddagen pga sjukdom hos en kollega. Så lär väl resten av veckan också se ut antar jag.

Alla alu-lister är på plats och 2 av tre galler. Vill inte hålla på och spika för sent på kvällen. E-profilerna ska komma imorgon med posten. Så teoretisk skulle jag kunna beställa glas på onsdag men jag hinner aldrig få ihop del 2 så fort. Siktar på att de flytt nästa vecka för de. Måste ju bygga lite inredning också, framför allt åt Musen som flyttar till en dubbelt så stor bur. De andra får lika stort som de har nu.

2 Bundesliga drar igång först till helgen så det är ingen måndagsmatch idag. Trist. Men nu börjar ett av mina favoritprogram Undercover Boss.

Inga kommentarer: