tisdag 17 februari 2015

Kallt!

Fy, har frusit idag. I lördags var det 10 grader plus och sol. Imorse -4 och dimma. Och fuktigt kallt. Bläää.

Annars har dagen varit bra, kan inte nog lovorda mitt röda ljus :). Sååå nöjd. Jag tycker det är rätt snyggt också. Och om jag vill kan jag dessutom ändra färg är ju inte bara rött. Men just rött ljus kan hamstrar inte se så för dom är det mörker.

Nu ska jag se lite Champions Leauge. Idag spelar iof Bayern München och imorgon Schalke, båda är lag som inte intresserar mig sååå men vad fan fotboll är det ju. Nästa vecka blir det bättre då är Dortmund och Leverkusen i elden.

Imorgon är dagen full. Först jobb, sen har vi första hjälpen kurs på kontoret inne i stan och efter det måste jag direkt till gymmet för min kurs där. Och när jag ändå är där kör jag mitt gymprogram också så klart.

Inga kommentarer: