söndag 26 februari 2012

Fotboll

Ja, dagen idag kommer gå i fotbollens riktning. Först ska jag bara byta om sen ut och prommenixa i det supersköna vädret och lägga rundan så jag kommer förbi Platz12 där först U17 spelar just nu och senare U18.

13.30 är det Paderborn - Frankfurt som gäller på TV:n följt av Bayern - Schalke 15.30 och sen höjdarmatchen Dortmund - Hannover 17.30.

Däremellan, eller under tiden om matcherna är lite halvsega ska jag leka med min nya leksak som kom igår, en ritplatta. Tjooohooo här ska Photoshoppas mm! :D

Imorgon jobb igen efter 6 härliga lediga dagar. Som tur är mjukstartar jag med en V-tag, dvs man går igenom akterna för de boende och kollar att allt är aktuellt som står där. Så jag behöver inte vara på plats förrän 8.00. För såklart har jag "vänt" på dygnet och använt mig av min naturliga tid som heter att man är vaken mellan 10.00 - 01.00 och inte 04.30 - 22.00.

Inga kommentarer: