torsdag 2 februari 2012

Friskt!

Varit och lämnat in bilen, min termometer visade -4,8 inte så farligt. Men i bilen visade termometern -11. Brrr. Tur min visar mindre, annars hade jag aldrig cyklat dessa två dagar...

Nu hoppas jag bromsarna bak "bara" är att lossa på och sätta tillbaka så slutnotan blir de 660 Euro som prisförslaget de gett mig säger.

Nu skiner solen och himlen är blå, men friskt är det. Ska knata iväg till gymmet strax, sen knata hem, dusch och vila lite innan jag knatar samma väg tillbaka (plasmacentret ligger mittemot gymmet) och lämna plasma. Är ju "fri" att göra det sen igår igen. Pengar!! Jihoooo! :) Blir bra det, 80 min prommis sammanlagt med 2 vändor dit och tillbaka + 1,5 timme gym. Men först ska jag lägga mig på soffan under ett tjockt täcke och försöka bli lite varm innan jag går ut i kylan igen!

Är ledig idag så ska väl även hinna med det vanliga tröket som man måste då, städa, handla osv.

Inga kommentarer: