lördag 11 februari 2012

Münster

Vi bestämmde oss mycket spontant för att åka till Münster igår. Tyvärr hann inte mitt paket komma, vi såg UPS-bilen när vi åkte, tror vi missade paketet med 5 min eller så. Men ingen katastrof, jag hämtar det på deras upphämtningsställe på måndag istället.

Vi for alltså iväg till Münster för att se matchen Preussen Münster - Werder II (0-0). Var rätt kallt, runt -8 eller så men jag var bra klädd, var bara lite kallt för fötterna på slutet.

Idag spelar proffsen hemma mot Hoffenheim. Ska knata över till Mareike och Benni om 1,5 timme ungefär.

Dagens roliga: Jag har biljetter till Borussia Dortmund - Werder!!!! Tjoooohoooo. Har så länge velat se Dortmunds stadion och den berömda "gula väggen". Där kan nästan så många stå som överhuvudtaget får plats inne på Weserstadion! Blir en späckad men oj så rolig vecka:




Lördag: Dortmund - Werder
Söndag-Fredag: Falun och Sverige besök
Fredag-Söndag: Werders Internationella Fanweekend

Inga kommentarer: