söndag 12 februari 2012

Fotbollshelg till enda

Så igår fortsatte vi med den tråkiga oavgjorda serien igen....1-1 blev slutresultatet mot Hoffenheim. Var inget superdåligt spel, men inte heller något bra. Typiskt sådär spel helt enkelt. På nått sätt har alla matcher denna helgen varit typiska sådär matcher.

Idag ville vi se U21 och väderprognosen har hela veckan sagt -2 grader och sol. Var bara det att man vaknade till nollgradigt och snö. Inte mycket snö, men sol var det ju inte. Vi såg trots detta första halvlek men sen bestämde vi oss för att åka hem och se Paderborns match mot Greuter Fürth på TV:n istället.

Nu är min långhelg (3 dagar) slut och jag ska jobba mån-ons kväll har sen torsdag ledig och då hoppas jag äntligen få bilen klar. Sen har jag tre dagar dagpass i nästa helg.

Melodifestivalen igår (missade låt 1 och 2) och det var ju väldigt mycket bättre än förra lördagen i alla fall. SVT Play är bra! Nu ska jag se Ponnyakuten, det går där varje söndag.

Inga kommentarer: