torsdag 16 februari 2012

Tjooohooooo!


Efter mycket arbete, en stor hög papper och en hel del pengar är nu Niclas tysk! Mareike har ju sedan länge döpt min bil till Niclas efter fotbollsspelaren Niclas Füllkrug, eftersom bilen precis som han är lite överambitiös och med mycket energi. Här kan man för ca 40 Euro få önskeregnr men eftersom det bara är 2 bokstäver och 3 siffror valde jag bort det (de flesta väljer sina initialer och födelsedatum eller så) men det passade ju bra ändå för mig, NV = Niclas Vollkrug ;)
Nu har jag ätit lite lunch, ska bege mig iväg och lämna plasma, måste fylla på plånboken. Sen måste jag jobba mellan 17 och 20.30 också pga sjukdom hos kollegor (som vanligt). Innan det vore det bra om jag hann handla också. Städa får jag trycka in efter jobbet imorgon. För på lördag direkt efter jobb, U23-match ska vi se matchen Hamburg -Werder hos mig.

Inga kommentarer: