söndag 2 december 2007

Boooring Sunday

Lyckades i alla fall äntligen rida, inget spöregn, ingen iskyla och inget annat som måste göras, så som att köra iväg en transport i 20 mil eller så. Men för övrigt en riktigt bedrövlig trist jäkla söndag! Gör natten idag med men sen är jag ledig FYRA dagar. Kan inte ens minnas när jag var det sist (utan att ha semester då och vara bortrest). Har dock massor att göra, måste klämma in att fixa allt inför resan den 28 december för efter dessa lediga dagar jobbar jag som en tok ända tills jag åker. Så sysselsatt kommer jag definitivt att vara. Ska shoppa imorgon , både roliga saker och tråkiga som mat och sånt. På tisdag fyller Oskar år och jag ska dit och äta tårta. Onsdag ska jag och mamsen ut på shoppningrunda. Torsdag får jag nog ägna åt städning och tvättning.

Inga kommentarer: