lördag 29 december 2007

Köpa skor - ett riktigt äventyr

Om man går och handlar med rätt person kan köpa skor vara hur kul som helst. Då ska ni veta jag avskyr just att handla skor.

Men nu har vi (läs Vicky) typ flörtat i 30 min med en ursöt kille i en skoaffär i Obersdorf och typ tjatat på honom att gå ut ikväll. Vi får väl se om han kommer, men så intresserad som han var i affären så lär han komma bara han får med sig någon. Jag tror nog inte han går ut själv. Men kul var det hur som helst :)

2 kommentarer:

Vicky M sa...

jag tjatade inte alls det och det var inte jag som flörtade, du ville jue prova skor :D sen heter det oberstdorf med t ...hrhrhr

Tasja sa...

jaja det där jäkla T:et har jag problem med jag vet! Men titta jag har kommit ihåg på alla andra ställen faktiskt!!

Jo just det jag ÄLSKAR ju att prova skor.....eller hur?!?!?!