söndag 9 december 2007

Morgi är fantastisk

Men 3 x ÖSIS på pallen är alldeles för mycket för mig.......... (Morgi-Kaffet-Wuff) Fråga mig inte vad FINLAND pysslade med idag. Harri, Havu och Arttu kvalade inte ens till tävling. Kalle tog sig inte till final. Rane 7: a och Matti 10:a.

Nä tror vi glömmer Trondheim snabbt. Nu blir det 2 x Villach till helgen för Kranj är inställd på söndag och det går i Villach istället.


Jaha då tar vi dagens kommentar då: Det är bara en ryss som kvalat in idag med och det är den nya Pavel Karelin. Jag undrar bara om Denis Kornilov bytt nationalitet eller nått sen igår??

4 kommentarer:

Vicky M sa...

viken underbar rubrik :D :D du börjar lära dig :D
Malin har du sett att hon gett upp om er hamster och tagit sig an Kaffet istället? ;)

Tasja sa...

Ehh vänta nu! Kaffet är en gammal synd ingen vetat om....hihihi

The Hamster har en spec position som inte går att förklaras. Bara jag och Malino som förstår det där förstår du. ;)

Malin sa...

Hahaha blev lite rädd när jag läste rubriken.Är du sjuk jossan?!Å alla gillar visst kaffet hehe men bra där hamstern är fan bäst;)

Vicky M sa...

haha..ja kaffet är poppis *LoL*.