måndag 31 december 2007

Virrig

Tre dagar i Tyskland och jag har redan lyckats med följande:

* hamna på herrtoaletten två gånger och nu snackar vi inte toalett med dörrar utan ups i en stor pissoar! Lyckligtvis har det varit tomt båda gångerna.
* idag glömde jag min ryggsäck vid backen. Kom på det när vi stod och väntade på liften upp till bodarna. Fick sprinta ut och sen släppte Vicky in mig bakvägen så jag slapp den långa kön en gång till.
* blandar konstant ihop Pascal Bodmer, Erik Simon och Felix Shoft. Eller egentligen vet jag vem som är vem men när jag ska prata om Pascal så kan jag säga Erik och se på en bild på Felix men jag vet ändå vem jag menar. Men det gör ju inte den jag pratar med :)

Och vi är inte ens halvvägs på den här veckan än..... hahaha kanske tur vi snart åker över gränsen till Österrike. Eller så blir det ännu värre för där dyker ju Blondie upp........

1 kommentar:

Vicky M sa...

nu får du skärpa dig och lära dig att ha isäg the boys :P