söndag 30 december 2007

Bäst den här säsongen

Jadå minsann. Havu hoppade så bra så bra och så fint hans andra hopp var. Sen är han världens sötaste uppe vid bodarna också ;)

Även Arttu hoppade säsongsbästa.

Och stackars Kofix han kraschade och fick åka plingplontaxi men han är okej så han hoppar nog vidare redan imorgon. :)

Och Morgis andra hopp var en bomb, får jag väl hålla med om då fast han är Österrikare. Börjar nästan bli rädd för mig själv, märker jag inte alls får rysningar av dom längre tom så att vissa är helt okej........ vojne vojne. Har umgåtts för mycket med Vickan tror jag bestämt. Måste detoxa mig ur det här röd-vita träsket alltså :o)

Och jag vet det är osammanhängande med vad fan det är ju alltid bråttom bråttom. Nu ska vi tex så snart vi är klara här åka vidare till Garmisch-Partenkirchen. 2 timmars körtid, jag hoppas vi kommer iväg inom en timme i alla fall. Sen blir det väl utgång, Vickan försöker få Carl att ta med sig de andra och följa med. Vi får se hur det går.

Ha det!

Inga kommentarer: