fredag 9 mars 2012

Bytt är bytt!

Japp, har lyckats byta till mig dagpass 31 mars så jag inte missar hemmamatchen mot Mainz. Nu missar jag bara U23:s hemmamatch nästa vecka och det kan jag leva med.

Massage nr 2 idag och jäklar vad ont det gjorde idag. Hua...förra gången var det bara skönt men jag antar nu när hon fått "loss" musklerna lite kom hon idag ner på djupet och på vissa punkter kändes det vill jag lova. Men det hjälper så då får det gärna göra lite ont.

Idag var jobbet riktigt roligt, allt bara flöt på lätt och bra och vi hade en massa tid över till att göra lite roliga saker med de boende. Jag och Alina jobbar bra ihop!

Nu ser jag på 2 Bundesliga fotboll. Paderborn - Bochum och så måste jag ju zappa lite och se Union Berlin - Duisburg (Felix Wiedwald) också.

Inga kommentarer: