onsdag 28 mars 2012

Sommar! och Flo.....

Ja, här har vi idag haft svensk sommar temperatur. 21 grader som mest. Vi har varit utomhus nästan hela dagen sen klockan 10. Först var vi och kollade på Werders träning till ca 12.00 och jag fick ett kort med Flo och Lenni och Flo var lustig som alltid :)

Jag hade siktet på Lenni men så kom de båda samtidigt och så sa jag till Mareike då kan jag ju ta ett kort med båda två på. Men så blev Flo uppehållen av några som ville ha hans autograf så jag frågade bara Lenni. Men när vi stod där och Mareike skulle ta kortet kom Flo och Mareike frågade honom om han också kunde ställa sig där. Och Flo svarar: Ohhh nej, ett kort med Lennart Thai! Till saken hör, Lennart Thy uttalas mer Ty inte Thai och dessutom har båda två delat rum sen de var 15 år på internatet och nu bor de tillsammans i en lägenhet sen 1 år tillbaka eller så. Det är alltså två väldigt bra kompisar så han ville "mobba" Lenni lite. Därför skrattar jag och Lenni rätt bra på kortet. Florian Trinks alltså! Alltid rolig med något kul att säga när vi pratar med honom. Utom när han spelar dåligt i U23 då flyger skor, tejprullar och han kan se väldigt pissed off ut!

Fast han kan se ut så här med (från annonsfotografering):


Sen var vi kort inomhus och lämnade plasma innan vi åkte hem och satte oss vid Crossini i solen för lunch. Och efter det ville ingen av oss gå in så vi tog bilen och åkte till Oberneuland (stadsdel strax utanför centrum) där vi gick en fotorunda till strax efter klockan fyra då vi måste åka tillbaka för Mareike hade en träff med folk från sitt universitet.

Själv har jag lyckats packa upp, städa och tvätta - hey! :D

När Mareike kommer hem ska jag över dit igen för vi ska beställa kort och photoshoppa lite tillsammans.

3 kommentarer:

Vicky M sa...

killen på di vänstra sida var CUTE! mucho! who is he?

btw tycker vi får ses snart! way too long ago!

Tasja sa...

Det är Flo!

Vicky M sa...

oki, anhan var cute cute. du får spana lite för mig ;)