tisdag 27 mars 2012

Slut som artist

Var en otroligt rolig helg men oj så slut man blev. Vi var ju igång från fredag kväll till söndag kväll i princip hela tiden med bara korta stunder hemma för att sova några timmar. Men vi har träffat så mycket trevliga och sanslöst roliga fans från Finland, Sverige, Norge, Tjeckien, England, Skottland, USA, Ryssland och Vitryssland. 

Alla är eniga om, detta gör vi om nästa år!

Igår var jag sedan på vidareutbildning på jobbet. I sig inte så jobbigt kanske, att sitta still och lyssna mest, men det kräver sin koncentration och efter helgen var det de sista krafterna jag hade. Bjöd ut Mareike och Benni igår på middag på Piano, som tack för att jag så ofta blir bjuden på middag av dem. Sen hade jag inte ork till mer, så idag måste jag packa upp, tvätta, städa osv efter resan och helgen. Sen har jag massagetid i kväll också och så ska vi äta tunnbrödrulle till CL-fotbollen.

Jag hoppas hinna ut och tanka lite sol också även om det inte är så varmt. Men imorgon ska det bli sol och 18 grader så vi har redan bestämmt vi ska kolla in träningen på morgonen och sen tänker jag stanna ute hela dagen!

Inga kommentarer: