måndag 5 mars 2012

Effektiv dag

Har hunnit med allt jag skulle göra fast jag hade svårt för att komma igång i förmiddags. Men när jag väl sätter fart är jag jäkligt effektiv!

Imorgon jobbar jag kväll, jag hoppas därför att paketet med tröjorna dyker upp imorgon så jag inte måste knata till Posten någon dag och hämta de. Sen är imorgon sista dagen min bok som jag beställt ska komma. Det står i mailet den är skickad redan 23 feb och borde varit här för länge sen men det står också att förväntad leveranstid är 1-6 mars så innan 6 mars kan jag inte besvära mig. Den är i alla fall köpt av ett företag så det lär ju inte bli några problem med att reklamera försendelsen. Är en bok om Photoshop för Dummies jag beställt :). Det finns hundratals eller mer sidor på nätet gratis men jag föredrar att ha en bok att bläddra i när jag ska lära mig och prova hur man gör.

Nu har DFB schemalagt de resterade speldagarna i ligan också. Så imorgon blir det till att fråga om någon kan byta mitt kvällspass den 31 mars med mig. Annars missar jag den hemmamatchen.

Apropå paketet jag väntar på, jag har ju inte själv beställt någon tröja denna gången utan jag väntar ivrigt på smågodiset som också är med! Mums! Sen kan jag till min stora glädje meddela, jag har hittat majs att poppa popcorn på här! Jag har ju alltid letat bland chipsen och så tills någon talade om för mig att popcornsmajsen finns bland frukt och grönt här. Okej, det är ju torkade majscorn men jag tyckte ändå det var liiiiite långsökt. Nog passer det bättre bland chipsen?


Inga kommentarer: