tisdag 20 mars 2012

Slapp dag

Bara varit hemma och slappat idag. Skönt. För först Dortmundresan, sen resan hit som tog tid och så igår var vi på rull hela dagen med besök i Västerås, så var det idag skönt med en dag utan något inplanerat alls.

Imorgon står träffa Lena på schemat. Hon kommer hit - just ja, måste boka tid med henne på FB! - och så går vi och äter gott någonstans.

På torsdag ska jag träffa brudarna Madde och Helena (från mitt gamla jobb) hemma hos Madde i Säter. Tar bussen till Borlänge, går runt lite på Kupolen och när Helena slutat jobbet i Borlänge (där hon numera jobbar) så åker vi till Madde, sen får jag skjuts av henne hem.

På fredag är det återresa och sen börjar Werder International Fan Weekend med en pubträff nästan direkt när jag kommer hem. Jag hinner precis hem och byta om typ. Mareike hämtar upp mig vid flyget så slipper jag släpa packningen (som är mycket större nu än när jag åkte) på spårvagn och buss.

Ikväll blir det kolla på fotboll också. Greuter Fürth - Dortmund i tyska cupen.

Inga kommentarer: