tisdag 13 mars 2012

Igår och idag

Igår blev jag ju oväntat ledig då vår kurs blev inställd. Firade det med att sova länge och sen efter en sen frukost och lite surfande åkte jag först och lämnade plasma och traskade efter det vidare in på stan. Gick runt lite och tittade lite i affärer men köpte inget mer än ett par pennor. De går åt på jobbet nämligen! Så fort man glömmer en så är den borta...

Idag har jag jobbat men bara mellan 06.30 och 10.30. Just nu har jag tvätt i en maskin och sen måste jag tillbaka till jobbet 13.30 för arbetsplatsträff. Ska efter det passa på att handla på Real eftersom den affären ligger i närheten av jobbet, fylla på Pepsi Max och popcorn förrådet (båda sakerna fattas på vårt Netto här och inte heller Rewe som vi har i närheten har dessa varor i sortimentet).

Ikväll har jag också nästa massagetermin, får inte glömma den, är på en knepig tid 18.20, lätt att missa!

Inga kommentarer: